Albanese: Yeni Atrium ve Anzak Salonu resmen açıldı
Admin
23 Haziran 2026
3 dk okuma
Canberra, 23 Haziran (Hibya)- Avustralya Başbakanı Anthony Albanese, Avustralya Savaş Anıtı'nda yer alan yeni Atrium ve Anzak Salonu'nun resmi açılışını gerçekleştirdiklerini duyurdu.
Avustralya Başbakanı Anthony Albanese, Avustralya Savaş Anıtı'nın nesiller boyunca fedakarlıkların anıldığı kutsal bir mekan olduğunu belirtti.
Anıtın, ülke adına görev yapanların cesaretini ve özverisini hatırlamak için önemli bir yer olduğunu ifade eden Albanese, hayatını kaybedenleri, görevden dönenleri ve halen hizmet vermeyi sürdürenleri andı.
Albanese, yeni Atrium ve Anzak Salonu'nun açılışının, Avustralya'ya hizmet edenlerin mirasını onurlandırmak ve hatıralarını yaşatmak amacıyla gerçekleştirildiğini kaydetti.
Hibya Haber Ajansı