Ekonomi

“Avrupa Bisiklet Başkenti Konya” resim yarışmasında kazananlar belli oldu

Admin 23 Haziran 2026 3 dk okuma
“Avrupa Bisiklet Başkenti Konya” resim yarışmasında kazananlar belli oldu

Konya Büyükşehir Belediyesi ile Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen “Avrupa Bisiklet Başkenti Konya” temalı resim yarışmasının sonuçları açıklandı.

Konya Büyükşehir Belediyesi ile Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen “Avrupa Bisiklet Başkenti Konya” temalı resim yarışmasının sonuçları açıklandı.


Avrupa Başkentleri ve Şehirleri Federasyonu (ACES) tarafından 2026 yılı için Konya’nın Avrupa Bisiklet Başkenti ilan edilmesinin ardından, kentte bisiklet kullanımına yönelik farkındalığı artırmak amacıyla çeşitli etkinlikler hayata geçiriliyor. Bu kapsamda düzenlenen yarışmaya Konya’nın 31 ilçesindeki ortaokul 6. ve 7. sınıf öğrencileri katıldı.


Yarışma sonunda dereceye giren 5 öğrenci bisiklet ve bisiklet ekipmanlarıyla ödüllendirilirken, 25 öğrenci de sergileme ödülüne layık görüldü.


Yarışmada birinciliği Ünzile Firdevs kazanırken, ikincilik ödülünü Rahime Öykü Erman aldı. Üçüncü olan Zeynep Aylin Balçık, dördüncü sırada yer alan Nazlı Ayşe Çetin ve beşinci olan Arda Yıldırım de ödül almaya hak kazandı.


Konya Büyükşehir Belediyesi, Avrupa Bisiklet Başkenti unvanı kapsamında düzenlediği etkinliklerle çocuklar ve gençler başta olmak üzere toplumun tüm kesimlerinde bisiklet kültürünü yaygınlaştırmayı hedefliyor.

Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir