Ekonomi

Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı'nda bekleyen 15 gemimiz güvenle bölgeden ayrıldı

Admin 26 Haziran 2026 3 dk okuma
Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı'nda bekleyen 15 gemimiz güvenle bölgeden ayrıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmelerin yakından takip edildiğini belirterek, bölgede bekleyen 15 Türk gemisinin güvenli şekilde ayrıldığını açıkladı.










Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmelere ilişkin açıklamalarda bulundu.


Uraloğlu, ilgili tüm kurumlarla koordinasyon içinde sürecin ilk andan itibaren yakından takip edildiğini belirterek, 26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen 15 Türk gemisinin güvenli şekilde çıkış yaptığını bildirdi.


Bakan Uraloğlu, Körfez'de ticari faaliyetlerini sürdüren 3 Türk sahipli geminin ise ayrılma talebinde bulunmadığını ifade etti. Bu gemilerde toplam 99 Türk personelin bulunduğunu aktaran Uraloğlu, Basra Körfezi'nden anlık ayrılma talebi bulunan herhangi bir Türk gemisinin olmadığını kaydetti.


Uraloğlu, vatandaşların ve denizcilerin güvenliği için sürecin hassasiyetle takip edilmeye devam edileceğini vurguladı.






 


 







Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir