Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı'nda bekleyen 15 gemimiz güvenle bölgeden ayrıldı
Admin
26 Haziran 2026
3 dk okuma
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmelerin yakından takip edildiğini belirterek, bölgede bekleyen 15 Türk gemisinin güvenli şekilde ayrıldığını açıkladı.
Hibya Haber Ajansı