Ekonomi

Bakan Uraloğlu, Vali Canbolat ile bir araya geldi

Admin 26 Haziran 2026 3 dk okuma
Bakan Uraloğlu, Vali Canbolat ile bir araya geldi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara Valisi Yakup Canbolat ile bir araya gelerek başkentin ihtiyaçları doğrultusunda yürütülen çalışmaları ve koordinasyon içinde atılacak adımları değerlendirdi.










Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara Valisi Yakup Canbolat'ı Bakanlıkta ağırladığını duyurdu.


Uraloğlu, görüşmede başkentin ihtiyaçları doğrultusunda yürütülen çalışmaların ele alındığını belirterek, kurumlar arası koordinasyonla atılacak adımların istişare edildiğini ifade etti. Bakan Uraloğlu, Ankara'nın öncelikli ihtiyaçlarına yönelik çalışmaların iş birliği içinde sürdürüleceğini vurguladı.






 


 







Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir