Ekonomi

Pakistan Başbakanı Şerif, Katar Emiri Al Thani ile telefonda görüştü

Admin 24 Haziran 2026 3 dk okuma
Pakistan Başbakanı Şerif, Katar Emiri Al Thani ile telefonda görüştü

İslamabad, 24 Haziran (Hibya)- Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, Katar Emiri Şeyh Tamim bin Hamad Al Thani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirerek, İslamabad Mutabakat Zaptı ile sonuçlanan barış çabalarına Katar'ın sağladığı destek için teşekkür ettiğini bildirdi.

Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, Katar Emiri Şeyh Tamim bin Hamad Al Thani ile yaptığı görüşmenin detaylarına, diplomatik sürece ve ikili ilişkilere dair açıklama yaptı.


Müzakerelerdeki ilerlemeye ve Katar'ın rolüne değinen Şerif, "Majestelerine, tarihi İslamabad Mutabakat Zaptı ile sonuçlanan barış çabalarına Katar'ın gösterdiği sarsılmaz destek için teşekkür ettim” ifadelerini aktardı.


Mutabık kalınan konulara dair bilgi veren Şerif, “Bürgenstock'taki teknik görüşmelerin ilk turunda kaydedilen olumlu ilerlemeden duyduğumuz memnuniyeti dile getirdik ve bu ivmeyi sürekli diyalog ve diplomasi yoluyla sürdürmenin önemi konusunda mutabık kaldık" dedi.


Şerif, Katar'da yaşanan müessif bir olay ve iki ülke arasındaki insani bağlara da değinerek açıklamasını, "Ayrıca, Ras Laffan'daki son yangın olayında hayatını kaybeden bir Pakistan vatandaşı için gösterdiği nazik taziyeler için Majestelerine teşekkür ettim ve Katar'daki canlı Pakistan topluluğuna gösterdiği cömert misafirperverlik için Katar liderliğine derin takdirlerimi ifade ettim" sözleriyle tamamladı.

Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir