Ekonomi

Tugay: Göztepe’de 5'inci ücretsiz spor istasyonu hizmete açıldı

Admin 27 Haziran 2026 3 dk okuma
Tugay: Göztepe’de 5'inci ücretsiz spor istasyonu hizmete açıldı

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, kent genelinde ücretsiz spor istasyonlarının yaygınlaştırıldığını belirterek Göztepe’de 5'inci spor istasyonu ve yeni tenis kortunun hizmete açıldığını duyurdu.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, şehrin dört bir yanında ücretsiz spor istasyonlarının hayata geçirildiğini bildirdi.


Tugay, Göztepe’de 5'inci spor istasyonu ile yeni tenis kortunun vatandaşların kullanımına açıldığını ifade etti.


Spor istasyonlarında futbol, basketbol, voleybol ve fitness gibi farklı branşlara ait ekipmanların ücretsiz olarak kullanılabildiğini aktaran Tugay, vatandaşların çeşitli spor dallarını deneyimleme imkanı bulduğunu belirtti.

Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir