Uraloğlu, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı
Admin
27 Haziran 2026
3 dk okuma
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için Sapanca'da bulunduklarını belirterek, Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda atılacak adımların değerlendirildiğini ifade etti.